My Lovely Badge

Tuesday, November 2, 2010

Be Churper at ChurpChurp

Aku sangat suka menulis…yer..skrg bukan panggil menulis dah..menaip yg tepatnya..sejak kecik aku suka sgt..zaman sekolah aku hantar cerpen, sajak etc. merata tempat utk bgtau org betapa “berbakatnya” aku..heheheh..

Sudah-sudah..biarlah aku terus terang..sebenarnya aku lagi suka DUIT…yer Duit..

Ha…itulah sebab utama kenapa aku joint/buat kerja sambilan nie…

ChurpChurp.com….

Apakah bendanya nie…haaa…aku senang cakap ia adalah adik kembar seiras NuffNang…korang dapat “upah” dengan iklan yang korang park kat dlm blog korang…

Tp apakah ChurpChurp nie..?

Korang suka Twitter and rajin/tekun/sungguh2/serius update Facebook korang..?….so..sangatlah afdal/baik/tepat aku nak ajak korang joint sekali…

Apa korang dapat…???

Ha…yg ni aku suka nak bagitau…DUIT!!!!….yer, itulah yg paling penting…

Tapi bukan tu saja..korang dapat ramai kawan, boleh join macam2 aktiviti, gathering etc…

Macam mana nak join…

Senang sangat..korang pegi sini….

  1. Daftar as Churper
  2. Joint kan akaun Facebook @ Twitter
  3. Tunggu ‘kerja’ yg ChurpChurp akan assign kat korang
  4. Tunggu……INCOME korang…..J
  5. senyum….J J

Ha…apa tunggu lagi….

Aku dah tak sabar nak dapatkan designer bag aku nie….

Da…..churpchurp…..

No comments:

Post a Comment