My Lovely Badge

Tuesday, July 19, 2011

NTAH...

Dah lama sungguh tinggal kan page nie...
sebok sungguh...(sebok lah sangat :p)...
lambat skit balik arini...Mr.W lambat plak kuar opis....so..adalah nak mengumpat..kawan aku sndr gak...
..Aku rasa, bila dah besar, dewasa, tua nie...masing2 dah patut tau tanggung jawab dan keperluan masing2....maknanya takyah lah ko ingat setiap hari ko akan diberi khidmat nasihat, dipujuk, diminta...buat kerja, siapkan kerja, jangan curi tulang, jangan menipu, dan mcm2 lg...
Ko bukan budak tadika atau yg baru kenal huruf yg nak di ingat2kan, macam2 perkara sepanjang waktu kerja ko...
Tapi aku mmg kesal ngan orang yang konon2 tau dan hebat dlm sgl macam perkara...tapi kekdah sbnrnya ko suka MENIPU, CURIK TULANG, NGAMBIK KESEMPATAN, dan sgl mcm yg tak elok tu semer ko buat!!!...
Hahahhah..aku pun bukan manusia sempurna dan baikkkk sgt...tp aku percaya 'REZEKI YG HALAL DTG DARI PUNCA DAN KERJA YG HALAL'...
Haaa....kalau ko curik tulang, mnipu kengkawan opis ko---->ni kira gaji HALAL ke...?
Ntah lah...Ko pikirlah sendiri!!!

2 comments:

  1. lama tak nampak.. welcome back!

    ReplyDelete
  2. ermmmm...bzzzzz sgtttt...asek xdk @ office....

    ReplyDelete