My Lovely Badge

Wednesday, April 21, 2010

how to...start your day with BAD MOOD

.....yes...I'm still at TMC....

another X-ray, another blood test another... I donno what else to go through.....

and to be surprise....try'g my very best to call hubby this morning, but I cant' get through the line...

dari pukul 7.30 to 8.30 am... tak boleh langsung reach him....ingat dah pg site..ended called my mom...dia tgh mandikan baby Aym..and I'm surprise to hear Ays voice behind her...

Ays..at home?,...at this time..?...(he supposed to be at school)

..."mama...Ays..ada kat umah lg..?...wan dah pg kejer ker?"

.."Ah ah..wan ada kat dlm bilik tue..tidor lg.."

Great...just great..this is how to start my day..... BAD!!!!

..."ays...buat aper sayang..."

..."Ays tgh makan roti umi...."..."papa buat aper..?"

"papa...tido...".."kenapa tak pg school Ays..?"..."Ays nak watch tv.."

...erm....what happen to you BB...."i tetidor, tak sedar langsung, my technicion dah wait outside since 7.30am td.."

heran sungguh...aperlah yg lurus sgt..dah 8.30am...and ur Exec. still tak kuar dr rumah...pergilah ketuk pintu umah tue...nak tunggu sampai bila...sumtimes just don't understand man...

"..BB dah hantar Ays pg school dah, nak trus ker site nie...."

..."then...u tak prepare breakfast for him..?..ni dah past breakfast time...nnti sure dia lapar nak tunggu for lunch..."

.."yer ker...tak kot...."

That it!!!!...U just make my day GREAT!!!!!....

Ikut mana sempat jer...apa lagi yg aku nak cakap.?.......sabar jerlah....

No comments:

Post a Comment